maandag 22 maart 2010



Het dak ziet er na veel passen en meten zo uit. Het huis begint al aardig wit te worden. We wilden ook echt glas in de ramen (zo'n kleine 50). Dit hebben we laten doen bij een glasbedrijf in Schagen. Het bedenken en uitzoeken neemt veel tijd in beslag. Ik wil ook alles zo echt mogelijk weergeven. Door veel op internet te zoeken kom je een heel eind. Je moet toch ook al bedenken wat je met de binnenkant wil. Veel dingen heb ik uit Engeland en Amerika overlaten sturen. Maar ook in Nederland zijn leuke dingen te vinden. Zo kwam ik op Marktplaats Rob de Bouwer tegen die vinyltegeltjes verkoopt. Ik wil nl. in de keuken in ieder geval een zwart/witte tegelvloer. En op de 'straat'voor het huis stoeptegels. Hierover verder in mijn volgende bericht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten